RSS

金牛开口唱旺零九


送鼠迎牛的片刻,英皇群星推出《唱旺09》牛年新春大碟新曲加精选,由蔡卓妍、泳兒、林峯、钟舒漫、张致恒率领众新人陈伟霆、王祖蓝大唱贺年歌《唱旺09》。《唱旺09》改編自《財神到》、《半斤兩》、《打雀英雄傳》串烧而成的新年歌。《唱旺09》专辑內收錄多年來的大热贺年歌曲,內容曲目包括《孖寶668》、《你最紅》、《送豬型鼠》、《四喜臨門喜迎春》、《紅噹噹飛吻》等及历年众星合唱歌《雙驕吐艷慶新春》、《四大才子發大財》、《八星報喜賀賀喜》。《唱旺09》大碟共七首贺年作品MV和《嘻嘻哈哈哈碌大全》及四款挥春。

SA:我地大家一齐黎唱 群星:(祝福语)
群星:牛年到 牛年到 香港开心到
闹市好 人人好 都搵到野做
又唱歌 唔老土 加几个舞蹈
讲多声恭喜你 咪怕老嘈
王祖蓝:记住新春想搵戏睇
陈伟霆:港产好戏直头系o岩你睇
锺舒漫 :通街港产戏咪数搵个位搵戏睇
林峯:票房爆灯返晒黎
泳儿:记住新春早搵个咪
王祖蓝:高歌欢唱玩下东玩下西
陈伟霆:卡啦OK里面开声发威几咁抵
锺舒漫:唱成晚都好美丽
群星:我想嗌咪
陈伟霆:楼市唱好股市得势
群星:你想挟鸡
林峰:全市到好既鸡
群星:佢想个仔
陈伟霆:年尾快D娶个妻
群星:香港有心愿
林峰:一定搞得好个经济
群星:家家有心愿
泳儿/锺舒漫:福到每家有福更有计
群星:得米 我想拍拖
王祖蓝:望会碰到好女仔
群星:有左个女
锺舒漫:同我老公追个仔
群星:你想去威
泳儿:就要更fit纤下体
群星:香港有心愿
林峰:一定搞得好个经济
群星:家家有心愿
林峰/王祖蓝:福到每家有福更有计
群星:得米
(群星rap: 龙马精神 使乜头痕 09年公司唔会炒人
出入平安 化个靓妆 年年有余 要买金鱼缸
身壮力健 乜野都掂 操fit个body会放电
学业进步 总有出路 全港上下都go go go)
群星:任我拣 拣到o岩 让我踢走衰气旺气回弹
林峰:任我玩 玩返餐 齐齐唱好股市尽情地消闲
群星:雷曼 会自然被打残 被打残
群星:牛年到 牛年到 香港开心到
闹市好 人人好 都搵到野做
又唱歌 唔老土 加几个舞蹈
讲多声恭喜你 咪怕老嘈
新春再度来临 香港福到

0 评论: